Hääähhhh

jag kan inte blogga ! :D HAHAH

 

men ja, vi gör ännu ett försök. eller något....

mina dagar består just nu av vad mitt andra och tredjeval ska vara till gymnasiet... börjar känna lite kris till de nu, för de ska vara inne 1 mars, så känner mig riktigt pressad. vilket inte är speciellt bra :/... men de löser väl sig alltid någon gång ;)

annars för övrigt så händer det inte något speciellt roligt i mitt liv, sitter hemma och lyssnar på musik. och spelar även alla förbannade facebook spel, känner att jag är en väldans geek! hääähhhh, nu ska jag lägga mig i sängen och glo på en film. och smsa med sötbollen :$  , hiihihi ! :D

 

 

 

shit vad jag är SNYGG! älskar mig själv, finns ingen som är som jag. jag är grymmast av allt och alla ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0