Gick aldrig min promenad...

Jag gick aldrig min promenad, insåg att det var för kallt för att gå ut. Gillar verkligen inte kylan, kan den inte bara försvinna nu så man får värme och underbar sol. Och sen i juni, så är de ju underbara Dreamhack igen. Gud vad jag saknar DHW10, åh! Det var sååå underbart att man tycker att de kan hålla på i en vecka o.sv. Verkligen älskar de, jag spelar ingenting. Men jag känner ändå mig hemma där, det är rätt komiskt. Hihih! Menmen...

 

Imorgon så blir de till att sola med syster. Solade förra veckan, och nu drar vi en gång till denna veckan. Tror faktiskt jag ska börja sola en gång i veckan, så man blir brun och fräsch medans alla andra är vita små glasstoppar! :D

Men nu ska jag faktiskt ta och sätta igång serien The Hills och försöka sova. Blev en väldigt sömnlös natt för mycket grubblande och hit och dit... Men förhoppningsvis, så har allting löst sig nu. Kan kanske skriva ett inlägg om de imorgon någongång där på dagen!

 

Godnatt...

Pussar&kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0