Tillbaka.

Är tillbaka i bloggandet, konstigt nog! Trodde jag gav upp mitt hopp om att blogga ;) men nej... Tidsfördriv på jullovet som man inte vet vad man ska göra på.

Julafton var väl sådär, fick naaas presenter och så.

Nyår, bokstavligt-talat SÖG! 15 och sista gånger jag tänker fira nyår innan jag fyller 20 iallafall. Det är så sjukt drygt med högtider hit och dit... Finns inget värre/tråkigare än de. Jag ligger hellre och är dödsjuk än att hålla på med högtider. Uuusch! Men nog om de nu, jag slipper de än på ett tag.

 

2011, fatta att tiden går snabbt! Detta året gör jag mitt val, ett val som kommer avgöra min framtid. Hihih, gillar de lite. Men när jag väl tänker djup in på tanken, så börjar jag bli osäker på om jag verkligen vill gå den linjen jag har tjatat om sååå länge. Jag vet inte riktigt vad jag vill arbeta med längre fram, tycker inte om gymnasieutbildningarna. Alla värkar så gamla, tråkiga, traditionella o.sv... Kan dom inte komma på något nytt man kan välja? Hmm...

Nu ska jag ta mig en promenad innan jag ska sova. För jag har en huvudvärk som heter duga, och muskelknuter på ryggen så de gör ont när jag tar djupa andetag! Naaaas verkligen.

 

 

 

Bjuder på en sådär lagom o-fresch bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0